tisdag 21 september 2010

Lite mycket

Nästa vecka ska jag på konferens i Atlanta i USA, till "The Grace Hopper Celebration of Women in Computing". Och det ska förstås bli kul. Men just nu blir det lite mycket, eftersom jag ska ha en presentation där, och måste förbereda en poster och en presentation. Och eftersom det här inte direkt har med Xerox att göra, så kan jag inte göra det på dagarna, utan är hänvisad till kvällar och helger. Så de sista dagarana har det blivit lite mycket. Och att jag hittat på kul saker var och varannan kväll sen jag kom hit är ju toppen, men gör mig ju inte direkt piggare. Så vad jag försöker säga är nog att jag borde sova nu istället för att blogga. Och trots allt är det ju inte direkt synd om mig, jag får ju ändå åka en till USA på en förhoppningsvis kul konferens. Och lite av Atlanta ska jag väl hinna se också. Några tips? Allt jag vet hittills är Coca Cola muséet, som visst ska vara oväntat bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar