tisdag 28 september 2010

Atlanta

Då har jag snart spenderat två dygn i USA. Det började med en bra stund på flygplatsen, med imigration, återincheckning av väskan, lång promenad, väntan på väska för andra gången, och vänta på tåg till hotellet. Men till slut kom jag fram. Sedan har vi haft en och en halv dag ledig, innan konferensen sätter gång nu ikväll. Då har jag hunnit med Coca Colamuséet, så fånigt att det blev lite kul, nåt trevligt område utanför stan, där man kunde promenera runt, bland massa affärer och restauranger, lite lätt magsjuka, och lite shopping. Men snart är det dags för konferensen, och det börjar ikväll med en "career fair", som verkar vara ungefär en arbetsmarknadsdag. Och imorogn kväll har jag min posterpresentation. Postern som jag beställde på franska blev riktigt bra, som tur var!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar